måndag 30 april 2007

Borås, Borås.


"Sprid nyheterna, jag kommer idag. För jag vill bli en del av dig, Borås, Borås. I postorderskor och Algotkostym gör jag entré i stora stan. Borås, borås. Ja, jag vill vakna upp i stan som aldrig sover. Där jag blir kung för en kväll. Kvällen är min. På Broadways estrad var jag nummer ett, med det är här som jag vill slå. Borås, borås. För om jag lyckas här, finns inga mer besvär, då har jag allt. Borås, borås."

Idag far jag iväg till Borås, Hz:s hemstad. Där ska jag fira valborg med mina kära vänner från Skövde - Jochen, fröken Cederbom, G:son och Hz själv. Förhoppningsvis träffar jag Hz:s otroligt trevliga flickvän, och hans vänner som verkar vara helt galna på beskrivning och foto. Kan bli en väldigt lyckad kväll, även om jag tror att det kan bli kallt (såg just på väderrapporten på TV).

Ha en trevlig valborg allesammans!

7 kommentarer:

Anonym sa...

u will be missed here! :)

Mill sa...

Ha en trevlig valborg!

mazuli sa...

Trevlig valborg! Håller med Hoda, det kommer bli tomt :(
Men det får vi ta igen en annan dag. Ciao!

Anonym sa...

Trevlig Valborg! Gå inte vilse i Borås nu bara, har du någon som kan hålla dig i handen hela tiden? ;)

AC sa...

Nu kommer du att kunna hitta mig här oxå!!
http://me-ac.blogspot.com/
Välkommen!!

Unknown sa...

Tag genast bort min bild som du har stulit på Valborgselden och publicerat utan

lov. Det är bildstöld enligt upphovsrättslagen, dvs. ett lagbrott, en olaglig

handling. Jag lever på att sälja bilder som professionell fotograf. Fotografen
ska alltid tillfrågas först. Man får inte heller redigera andras bilder och

inte publicera utan namn. Var ska jag skicka fakturan eller brev från advokat?

Med Vänlig Hälsning! Fotograf: Hasse Sukis, Rockphoto / FastNews.SE

Anonym sa...

This is my first time go to see at here and i am truly happy to
read everthing at one place.

Here is my webpage: ernährung