tisdag 10 april 2007

Tillbaka till verkligheten

"Life will smile for you. It's true. Life will smile for you. It's true. Life will smile for you. It's true. Life will smile for you. It's true."

Då var jag tillbaka till Skövde efter en skön påskledighet över helgen i Norrköping. Och direkt har jag hamnat i hetluften. Trodde det var lektion 10.15, men det visade sig bara vara halvklass och inte mig inräknat, vilket gjorde att jag hade tid för att läsa texterna som jag och Jocke senare skulle opponera på. Kårkatt-lunch-styrelsemöte därefter, följt av lektion med opponering.

Direkt efter lektionen gick jag på möte för vilka kurser vi kan söka till hösten. Därifrån direkt till introduktionsmöte (är representant för Kårkatt och Complex). Vidare till Complex-inspelning. Så var det dags för middag - hemlagade hamburgare. Så över till redigeringen i skolan för att klippa ihop Complex. Och till sist vidare till Kåren för fixeri inför damsittningen. Nu är jag filmsugen, men för trött för att orka med att se något. Därför så checkar jag internet, innan jag strax ska lägga mig. Det är en lång dag imorgon också.

Vill lyssna mer på: Salem Al Fakir och Mika.
Vill se: Kobra med Mirandy July och en rolig, helt crazy film (varför växer inte Science of sleep-filmer på träd). En film jag lånat av Tau: "Mirrormask", och Inarritus "Älskade hundar".
Vill göra: Gå på dejt på med någon random-tjej och göra något romantiskt. Krama människor jag tycker om. Och hitta på något spontant.
Behöver göra: Städa, tvätta, handla mat, och allt annat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan få gå på dejt med mig, vi kan kramas hela kvällen, men inte för hårt...

Anonym sa...

Du ska få världens största kram av mig så fort vi träffas...=)

Anonym sa...

Jag vill också kramas med dig. Krama dig tills du blir förälder!

mazuli sa...

Stor virtuell kram får du av mig tills vi ses IRL.