torsdag 19 april 2007

Täppas

Nä men va kul att ni tittar förbi.

4 kommentarer:

M sa...

Ja, det var från din blogg jag hittade Me and you and everyone we know-traliern. Hade inte din URL när jag skrev inlägget - men nu finns det en länk till din sida.

Btw, jag älskar din blogg. En riktig nostalgitripp. Täppas och Sagostunden, åh! Glöm inte Ika i Rutan och Joelbitar :)

Wong Kar-Wais kommande film blir nog en succé. Tycker så himla mycket om hans filmspråk. Norah Jones? Har hon gjort soundtracket eller skall hon vara med i filmen?

Mill sa...

Vilka nostalgitrippar! Sitter och hummar på sagostunden :)

Joakim Aspelin sa...

Var det i vår blogg du såg Täppas-introt? (Om det var det så vill vi bara ta åt oss äran).

Robert Karlsson sa...

Ja, Me and you är bäst.
Jag älskar nostaligtrippar :-). Och jag är svag för barnprogrammen på 90-talet...