måndag 2 april 2007

3 april - den magiska tisdagen då jag firar mig själv


"Idag är det min dag, för det är min födelsedag"

Jag fyller år på lördag (7 april, påskafton). Därför har jag beslutat mig för att fira mig själv imorgon. Jag ska precis börja baka tårtbottnar. Och jag har bjudit lite folk som får vara med. Men känner nu att det blev svårt att veta riktigt vem jag ska bjuda. Men har försökt att få med de som jag tror uppskattar lite tårta. Hoppas jag inte glömt någon. (Och det är bara Skövde-folk jag pratar om. Sandy och Hinken har jag ännu inte pratat med, men det ska bli - och nån mer från klassen - Johnny t ex.)

Ser fram emot morgondagen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på din låtsasfödelsedag då! :)

Anonym sa...

Själv har man redan inträtt i ålderdom och är närmare 50 än 0 men gratulerar i förskott din ungtupp!

Joakim Aspelin sa...

Du har väl bjudit Markuz?

Frågar Tomas

Anonym sa...

Vem är det på bilden förresten? Aldrig sett i hela mitt liv.

Carro sa...

Tack för igår! Jättetrevligt kalas och underbart goda tårtor! =)
Kram!

Robert Karlsson sa...

Tack för alla gratualtioner!