tisdag 6 mars 2007

Nu är våren här och jag är sjuk

"Any old chance I get I'm gonna marry you (marry you). Get my act together and star in school, put deposit on a nice little flat. Get my finances together and show where it's at. Marry me."
Jag har blivit hostig och snorig. Det började förra veckan och har sen dess varit kvar. Men det är egentligen bara på morgonen och på kvällen som det är jobbigt. Nu mår jag t ex rätt så bra.

Kom till Skövde igår, och det känns redan som jag åter är på banan igen. Med mängder av (roliga) uppdrag. Jag hinner med en massa skoj därimellan också. Igår var det måltid hemma hos fröken Cederbom i sällskap av Hz, Jochen, G:son och Carla. Det blev grekiskt, smakade väldigt gott. Och nu är det officiellt. G:son och fröken Cederbom är ett par. Framsidan på Kårkatt talar sitt tydliga språk. Så var det sagt också.

Men oj, vad härligt väder det har blivit. Våren är här! Kände av det redan i helgen i Norrköping, och det har fortsatt vara behaglig temperatur utomhus. Det blir förhoppningsvis bara bättre och bättre.

1 kommentar:

mazuli sa...

Javisst är det underbart med känslorna som poppar upp samtidigt som snön töar bort.
Finns inget bättre!
Förresten, så har jag utmanat dig... :D