söndag 18 februari 2007

Färdig hemtenta och helkväll med film


"I woke up this morning 'bout quarter to 4. Went back to sleep and I woke up... at... 8. Went back to sleep again and woke up at 2 cause I'm a comedian and I ain't got shit to do. What do you do? This is it. This is life. I think I can do this. I want to. We have to, right? So what do we do? So what do we do? So, let go, so let go. Jump in. Oh well, what you waiting for? It's all right' Cause there's beauty in the breakdown"

Så var hemtentan klar. Och helt smärtfritt kan jag se tillbaka på min period där jag har hunnit med en massa skoj, och ändå varit väldigt involverad i min text. Jag tyckte det var väldigt intressant, hoppas jag fick ner det i texten och gjorde som uppgiften sa, och att Tyrone godkänner den.

Var över hos G:son en sväng. Bjöds på en kopp té och pratade. Hälsade även på Hz i samband. Därefter tog jag mig an lite städning i mitt rum, innan jag och Mazuli gick och handlade råvaror. Sedan blev det matlagning och filmer. På menyn stod det Dave Chappelles Block Party, lax med ugnsgratinerad potatis och rotfrukter. Supergott, och rolig film. Till efterrätt blev det Garden State , Tofu Lines vaniljglass med ugnsbakad frukt. Också jättegott, med en väldigt vacker film (som jag sett förut). Natalie Portman är så grym.

Det känns som en helt fantastisk dag. Helt idealiskt. Och en väldigt bra avslutning på dagen! Mazuli - du är så lätt att vara med, så fantastisk på så många sätt! Det här får vi göra om!
Och *trumvirvel*. G:son har börjat blogga! Watch out.

Inga kommentarer: