tisdag 13 februari 2007

En bra dag på jobbet

"Mr. Kazu sent me, plemium fantasy. My stockings. Lip them. Lip my stockings. Yes, please, Lip them. What? Lip them. HEY! Lip my stocking! Hey? Lip them? Lip them? What?"

Jag har idag läst, läst och läst - till min hemtenta. Men oj så svårt det var att koncentrera sig på läsandet. Det blir så lätt att tankarna flyger iväg, och man kommer på så mycket man vill göra. Men efter ett tag så blev det intressant. Jag har tänkt skriva om YouTube och mySpace, och hur det påverkat, utvecklat musikindustrin. Har kommit på en del frågeställningar som verkar relevanta, och kan koppla det till internetsamhället med bra exempel från min kurslitteratur.

Dagen lunch blev pastasallad. Mums. Dagens möte - Complex. Dagens sport - basket, kul även om jag hade en dålig dag. Men annars får jag väl ändå säga att det var en bra dag på jobbet. Får fortsätta hugga vidare imorgon. Ohej. Varför lägger jag mig så här sent, när jag borde gå upp tidigt imorgon och plugga. MSN är en allt för god vän. Och blogga måste jag ju göra. Nu har BHM också börjat blogga, jättekul! Vi drar igång hela Skövde. Jocke, G:son, Hz och alla andra. Sätt fart.

Inga kommentarer: