lördag 26 maj 2007

Lägesrapport inför sommaren

Golden Globe-galan (en gala för medietreorna här på skolan) som jag var ansvarig för, gick bra. Veckors av planerande, hela dygns redigerande och många stressiga stunder senare är allt över - tack och lov. Nu är dety typ sommar, det är helt sjukt - jag har inte kunnat smälta in det ännu. Det är inte mycket kvar i skolan innan det är dags för sommarkursen som bara kommer bli skojjigt. All stress kommer försvinna helt, och jag kommer kunna glassa i solen en massa. Så härligt! Och Paris-resan är bokad, dock utan Mazuli :-( som dels hade ont med pengar och var tvungen att åka iväg på teambuilding med Sexet. Men det blir jag, Ellis, V och V:s syrra Lisa. Jag har tänkt skriva någon form av resedagbok där borta, vi får se hur det blir.

Fram till Paris ska jag studera, festa, slappa och spara pengar - hur nu det går ihop. Och lyssna på Slagsmålsklubben och Shout out Louds. Och se på filmer - IKVÄLL CANNES-SPECIAL PÅ SVT.

2 kommentarer:

mazuli sa...

Jag vill verkligen följa med till Paris! Jäkla team-building...får jag komma till Norrköping och äta glass istället?

Robert Karlsson sa...

Det är klart du ska komma till Norrköping och äta glass. Norrköping eller Söderköping (som är en trevlig pytteliten sommarstad med mycket goda glasställen).