fredag 11 maj 2007

Festivalsugen utan pengar

Jag såg just en artikel i Aftonbladet att Regina Spektor och Shout out Louds båda kommer till Way Out West. Och det är inte bara dessa två som jag skulle vilja se denna två-dagarsfestival i Slottskogen, 10-11 augusti. Kolla bara på denna lista:

Architecture in Helsinki Juliette & the Lick Laleh Lily Allen Mika Moneybrother Regina Spektor Salem Al Fakirm Säkert Shout out Louds The Ark The Go! Team The Hives Timo Räisänen

Men när det är bra band så kostar det därefter 1195:- har inte jag råd att betala. Istället har jag gjort en egen fin lista:

Bullar med saft Cykla Glass Grilla Jogga Kubb Läsa en bra bok Minigolf Paj Paris Polen Prag Promenad Slappa Sola Sommarkurs Spela fotboll Spiderman 3 Söderköping Utomhusbio

Ohh, sommar.

4 kommentarer:

mazuli sa...

Åh. Nu blev jag jättesugen på att gå! Sälja min Accelerator-biljett och gå på Way of west istället...

jen sa...

haha men hörru! min swedenrockbiljett fick jag betala 1920 spänn för så tja, bra band kostar :)
1195 går ju o spara ihop till? :)

Johanna sa...

menherrejävlarvilkabrabandnufårjagocksåpanikförattdetvarsåhimladyrt. men din lista var också fin. och gratis.

gratis är jättebra.

Johanna sa...

lite av min kommentar försvann av nån konstig anledning för att ordet var så långt. nåväl. så himla intressant var den inte