fredag 18 januari 2008

I Norrköping för framtiden

Är i Norrköping över helgen. Här är det tänkt att jag ska finna lite ro och avkoppling, samtidigt som jag kan umågs med mina föräldrar och kompisar. Jag har dessutom försökt få igång tankar kring min framtid, dels sommarjobb och dels framtiden efter sommaren. Det lutar för närvarande åt att jag ska studera Filmvetenskap i Stockholm, för att samtidigt kunna arbeta för Stockholms Filmfestival och möjligen jobba mig uppåt för att i slutändan förhoppningsvis arbeta med film på ett eller annat sätt en vacker dag.

Filmvetenskapliga institutionen.
http://www.film.su.se/pub/jsp/polopoly.jsp?d=6121

Idag kanske jag beger mig till Filmstaden för att kolla in en möjlig oscarsvinnare, filmen Försoning (Atonement) med Keira Knightley i huvudrollen. Verkar sevärd efter en snabb titt på trailern.

Inga kommentarer: