lördag 7 juli 2007

Under en sommar är det svårt att få igenom alla viljor. Viljan att skriva på bloggen har inte varit lika stark som tidigare, och därför har den blivit ett projekt att lägga till handlingarna under ett tag.

Men jag har haft många glada stunder. Idag lämnar jag Skövde för denna termin. Nu väntar 5 dagar i Paris (hemma på natten mellan onsdag-torsdag). Därefter en dryg vecka i Norrköping, innan jag åter far - denna gång till Polen för att hälsa på släkten (min mmamm är polska), för att förhoppningsvis åka vidare till Prag.

Packade, fixade och styrde igår. Kände att jag behövde en liten paus i all stress, laga iordning en kycklingsallad, och bestämde mig för att titta på Amelie. Det räckte med inledningsmusiken och den första bilden, och jag hoppade högt högt högt, och intalade mig själv - JAG SKA ÅKA TILL PARIS! Det är svårt att beskriva min entusiasm, men det finns nog inget ställe i världen som jag så gärna skulle vilja besöka som Paris.

Så tills vi ses igen, kan ni alltid läsa min, V:s, Ellis och Lisas resedagbok i Paris. Flygplanet går 18.40-nånting. Tåget till Stockholm runt 9.23, från Stockholm till Skavsta ca 15.00. .

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det så bra nu i paris. och glöm inte att skicka många vykort :D
Kramis