tisdag 17 juli 2007

Banrekord

Igår spelade jag minigolf med Mackan. För en gångs skulle denna sommar gick det riktigt bra. Det gick faktiskt så pass bra att jag slog 32 slag för att gå igenom de 18 banorna. Detta blir ett snitt på 1,78 slag per hål. Sju st. spikar, en trea och reseterande tvåaor. 32 slag var dessutom så pass bra att jag leder banrekordet för minigolfbanan. Jag är extremt stolt och jag var väldigt glad när jag förstod att min skicklighet var så pass bra som ett banrekord. Samtidigt var det rätt så nervöst de sista hålen, men jag klarade pressen! Det här kan jag leva länge på.

Idag har jag växlat pengar till Polen-resan. Jag flyger från Skavsta till W-wa på söndag runt 12-tiden. I Polen ska jag tillbringa lite mer än en tre veckors period. Det är möjligt att jag under denna tid reser runt i Europa till Tjeckien, Slovakien och kanske Österrike. Spännande i så fall.

Nu hoppas jag på ett grattis från alla som läser detta, :-).