söndag 23 september 2007

Just nu...


"- Tillvaron är inte konstruerad för ensamma människor."
-
...älskar jag Shout Out Louds, och önskar att jag hade hela albumet tillgängligt att lyssna på. Se videon till Impossible.
-
...önskar jag få se Roy Andersson-filmer: Sånger från andra våningen och nya Du levande. Dessutom är jag sugen på att se om "En kärlekshistoria", vackrare svensk kärlek är svår att hitta (det skulle vara Ebba och Didrik i så fall).

...ser jag fram emot att dj:a indiemusik på Kåren.

...hoppas jag att Kårkatt-arbetet flyter på bra denna vecka.

...är jag beroende av Facebook.

...tvekar jag till att Filmkrönikan kommer att göra mig på gott humör (det ska vara ifall Andrea Reuter kan mysa till det i tv-soffan, och att alla moment jag stör mig på - är sånt som jag snart kommer att vänja mig vid).

...vill jag gå på promenad, vara social på Kåren-pubar och ha impulsiva myskvällar.

Mest av allt just nu hoppas jag på direkt kvinnlig kontakt inom snar framtid.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du anar inte vad du missar om du inte länkar till vår blogg :-)
Gbgmaffian från old times!